Gisteravond na een paar weken eindelijk weer eens een avondwandeling kunnen maken. oh wat had ik dat nodig! En wat was het mooi, wat was het magisch! Ik kwam moe maar voldaan weer thuis.
Het leek wel voedertijd, zo veel vogels met eten in hun snaveltjes gezien. Zo schattig. Zelfs een visdiefje met een visje voor de jongen!
Geniet je mee met de foto’s?































